חיפוש

עקבו אחרינו

ראשון – חמישי 9:00 – 18:00

טראומה וטיפול תומך לספורטאים

חבלות באברים שונים בגוף כתוצאה מתאונות, מכות חיצוניות או פעילות ספורטיבית עלולות לגרום לשברים בעצמות, קרעים ברצועות, גידים ושרירים וכן כאבים קשים. תהליך הריפוי דורש יעילות של מערכות הדם והחיסון ופעילות מטבולית, על מנת לספק חמצן, חלבונים, וגלוקוז לבנייה מחדש של האזור הפגוע.

שימוש בטכנולוגית Oxypro מביא לשיפור בגמישות כדוריות הדם האדומות, בכך מגביר את זרימת הדם לאזורים הפגועים ומאפשר הסעה יעילה של כלל החומרים הדרושים לבנייה מחדש של האזורים הפגועים, בעיקרם חמצן.

שיפור תהליכי הריפוי מאפשרים החלמה משברים בפרק זמן קצר, לעתים עד שליש מהזמן הצפוי. נוסף על כך, אצל חלק ממטופלינו, הסובלים מקרעים בגידים וברצועות, השימוש בטכנולוגית Oxypro הביא לאיחוי מהיר של הקרע, ללא צורך בניתוח, תוך חזרה מהירה לכשירות ולפעילות גופנית.

חבלות עמוד שדרה:

חבלות עמוד שידרה וראש הינן חבלות קשות ומסובכות לטיפול. חבלה כהה בעמוד השדרה עלולה ליצור בצקת ולחץ בתוך מדור סגור, הגורמים לירידה באספקת הדם לאזור. הלחץ המקומי המוגבר יוצר נזק לתאי העצב ולשיתוק מאותה נקודה ומטה. הטיפול בטכנולוגית Oxypro נותן מענה למקרים אלו, שבדרך כלל בלתי הפיכים, ובמקרים מסוימים אף מנע את השיתוק. בעבודה שבוצעה על ידי ד"ר עטיאס ופורסמה ב- Journal of Cardiac Surgery (2007) , הוצג כי במקרים בהם יוצרים נזק אסכמי, הדומה לנזק שנגרם לחוט שידרה, שטיפת הלב בתמיסת אוזון מאפשרת חזרת הלב לתפקוד. באותה דרך ניתן להביא לשיפור גם בחוטי שידרה פגועים, ואכן ראינו זאת אצל חלק ממטופלינו.

השימוש בטכנולוגית Oxypro אצל ספורטאים מאפשר הפחתת הנזקים הנגרמים בעקבות העומס הרב על השרירים והגידים, תוך בנייתם וחיזוקם. השיפור בגמישות כדוריות הדם האדומות ובזרימת הדם מביא לפירוק יעיל של חומצות החלב, קיצור זמן ההתאוששות מהאימון וכתוצאה מכך מאפשר העלאת העומסים ושיפור ביצועים.

מפורסמים שני רוכבי האופניים האולימפיים, אלכסנדר וינוקורוב מקזחסטן, ולאנס ארמסטרונג האמריקאי, שאיבדו את כל המדליות שלהם באופן רטרואקטיבי כשנמצאו אשמים בבית המשפט בשימוש באוזון תוך כדי תחרות. אף על פי כן, אין כל מניעה להשתמש באוזון לשיקום וכטיפול רפואי בפציעות ספורט שונות.

Call Now Button