טיפול בכאב

טכנולוגית Oxypro לטיפול בכאב

טכנולוגיה ייחודית זו, מטפלת ישירות במקור הבעיה ומביאה לשיפור ניכר בכאב ובעוצמתו תוך חזרה לתפקוד מלא. הטיפול מאפשר הקלה משמעותית בכאבים מסוגים שונים, חריפים ו/או כרוניים:

• כאבי ראש ומיגרנה
  • כאבי שלבקת חוגרת (הרפס זוסטר)
  • כאבי עצמות
  • טרשת נפוצה ((Multiple Sclerosis
  • כאבי מפרקים ודלקות מפרקים
  • כאבים כתוצאה מפיברומיאלגיה
  • כאבים ממחלת הגושה
  • כאבי פנטום
  • כאבים איסכמיים – כאבים הנובעים מהפרעה באספקת חמצן לרקמות (תעוקת לב, הפרעה בהזרמת הדם לגפיים)
  • כאבי שרירים רב שיגרוניים (פולימיאלגיה – ראומטיקה) – טיפול נטול סיבוכים המאפשר הפחתה בשימוש בסטרואידים עד להפסקה מלאה. חולי לופוס וראומוטואיד ארטריטיס רבים טופלו זה מכבר במרפאותנו וחשו הקלה סימפטומית ניכרת. שיפור זה, איפשר הורדת מינוני סטרואידים ותרופות אנטי דלקתיות.

ככלל, הטיפול באמצעות טכנולוגיית Oxypro – משפר את המטבוליזם בגוף (חילוף החומרים), ובכך מביא לירידת הבצקות ונפיחות המפרקים המודלקים תוך עלייה באספקת החמצן באזורי הנזק המפחיתים במידה ניכרת את הכאב.

בנוסף, בטיפול בפצעים, קצב הריפוי מואץ וכתוצאה מכך גם הכאב מופחת.

בשנת 2002 פרסמנו את ניסיוננו המוצלח בטיפול בכאב בחולי גושה קשים עם מעורבות של העצמות והמפרקים. חולים אלו, סבלו מכאבים קשים שגרמו לפגיעה קיצונית בתפקודם ובאורחות חייהם.
הטיפול באוזון הפחית באופן ניכר את הכאב ואפשר חזרה לתפקוד מלא בכל המובנים.

מוצר הדגל של רשת מרפאות אוזון,  הוא משחת “Health Cream”  – שפותחה ע”י ד”ר איל עטיאס, ברישיון משרד הבריאות ובה נעשה שימוש מזה כ-20 שנה. מוצר זה מהווה חלק אינטגרלי בריפוי פצעים ונגעים בעור וכפועל יוצא מכך שיכוך כאבים באופן ניכר.