חיפוש

עקבו אחרינו

ראשון – חמישי 9:00 – 18:00

טיפול בכוויות

כוויה – פגיעה בעור ולעתים אף ברקמות שמתחתיו עקב חשיפה למקור חום, קור ו/או כוויה כימית. חומרת הכוויה תלויה בעוצמת החום ובמשך החשיפה. את הכוויות ניתן לסווגן ל-4 דרגות: 

כוויה בדרגה 1 – נחשבת לקלה ביותר ובדרך כלל אינה דורשת טיפול רפואי. החל מדרגה 2 נדרש טיפול רפואי, כאשר דרגות 3 ו-4, הקשות ביותר, מחייבות טיפול רפואי ועלולות לגרום לסיבוכים שונים, לרבות לסכנת חיים.

טיפול בכוויות באמצעות טכנולוגיית Oxypro –

שילוב של טיפולים סיסטמיים (תוך ורידי) ומקומיים, מקצר את זמן ההחלמה ומפחית היווצרות צלקות. יחד עם זאת, הטיפול מסייע בהפחתת הכאבים הרבים הכרוכים בכוויות ובטיפול בהן. בכוויות נרחבות השימוש בטכנולוגיה זו מפחית תחלואה ותמותה.

הניסיון שלנו מראה שקצב ההחלמה של כוויה, עד להחלמה מלאה – הוא כמחצית מהזמן הצפוי. ברוב המקרים שימוש בטיפול זה, מביא לצלקות מזעריות וללא קונטרקטורות (התקשות של הצלקת והפרעה בתנועת האיבר), גמישות העור משתפרת וכך גם תנועת האיבר. בסיום תהליך ההחלמה כמעט ואין צלקות. בקרב מטופלים המגיעים בשלב מתקדם של הכוויה, עם צלקות מעוותות וכהות (קלואיד), באמצעות שימוש בטכנולוגיית Oxypro, נראה אף אצלם שיפור את מראה הצלקת, גמישותה ותנועת האיבר.

 

שימוש במשחת Health Cream, שפותחה ע"י ד"ר איל עטיאס, מקל על החלפת החבישות, שכן השכבה השומנית מונעת את הידבקות התחבושות על הכוויה, דבר המאפשר החלפת חבישות בצורה נוחה, נטולת כאבים וללא פגיעה בעור המתחדש. השימוש בטיפול מאפשר ברוב המקרים כיסוי שטחיי הכוויה ע"י עור תקין ללא צלקות וללא צורך בהשתלות עור. הטיפול מועיל גם להפחתת הסיבוכים המשניים כדוגמת זיהומים קשים. 

Call Now Button