טיפול תומך בחולי סרטן

הטיפול התומך מיועד לסייע למטופל להתמודד עם תופעות הלוואי השונות המלוות את החולי ובה כדי לשפר באופן ניכר את הרגשתו ואיכות חייו. לעיתים קרובות מטופלים אלו זקוקים לסיוע בניהול הטיפול ובמתן מענה לתלונות שונות ומגוונות כגון: כאב, התייבשות, הפרעות אלקטרוליטים (מלחים), חוסר תיאבון, חוסר ויטמינים, עצירות, שלשול, קשיי תנועה, קשיי נשימה, בעיות יציבות וסחרחורות, ועוד.

במרפאתנו שוקדים לברר לעומק את הצרכיו השונים של כל מטופל ומסייעים במציאת פתרונות יעילים למרבית התלונות. מטופלים המתמודדים עם מחלות ממאירות, נוטים לעיתים, לקשור את המושג טיפול תומך לטיפול בחולה הנוטה למות. אולם, במרפאתנו הגישה שונה מאוד – אנו משתדלים לתת הגדרות שיקומיות גם לאלו המתמודדים עם מחלה ממאירה מפושטת ובסכנה. המטרה – שיפור איכות החיים בכל מצב.

שימוש בטכנולוגיית Oxypro – בה נעשה שימוש באוזון כטיפול מקומי וסיסטמי, מסייע בהפחתת כאבים, משפר תאבון, מפחית בחילה, מסייע בהחלמת שברים ופצעים, מפחית תהליכים דלקתיים ומאפשר הפחתה בשימוש בתרופות טוקסיות, נוגדי חיסון, סטרואידים, ונוגדי כאב. המטופלים חשים ערניים וחזקים יותר, מלאי אנרגיה ומדווחים על שיפור משמעותי באיכות חייהם.

בזכות יכולת החדרת החמצן לגופו של המטופל בטכנולוגית Oxypro – נראה השפעה על כל תא בגוף הבא איתו במגע. כך, בכל תאי הגוף, האוזון מעודד מטבוליזם ומשפר ריפוי רקמות ניזוקות. ביתר שאת, כאשר אוזון בריכוז הנכון, בא במגע עם תאי סרטן – הוא גורם להם להרס. אנו רואים כי תאי סרטן רגישים לרמות גבוהות של חמצן ועל כן הם שבעתיים רגישים לאוזון.

טכנולוגיה ייחודית זו משולבת לעיתים יחד עם ויטמינים שונים, לרבות ויטמינים C ו-D הניתנים גם הם דרך הוריד, וזאת באופן אינדיוידואלי למצבו של המטופל ובהתאם להחלטת הצוות הרפואי. ויטמנים אלו, מחזקים את המערכת החיסונית, מגבירים ייצור נוגדנים ומגנים על הגוף מפני מזהמים חיצוניים. בעיני רופאים רבים, ישנה חשיבות רבה במתן ויטמינים למטופלים להם קיים מחסור, בטח בשעה בה הם מתמודדים עם מצבים מורכבים כגון מחלות נוירולוגיות, אונקולוגיות ועוד.

כבר בשנת 1980 פרסמו ד"ר F. Sweet וחבריו, בכתב העת Science – כי "האוזון מעקב באופן סלקטיבי גדילה של תאי סרטן"  “Ozone Selectively Inhibits Growth of Human Cancer Cells" ,Science, Vol 209, Issue 4459 )

ככלל, המטופלים במרפאותנו דיווחו כי לאחר הטיפול בטכנולוגיית Oxypro, הם חשו הקלה ניכרת בכאבים כך שיכולנו להפחית את מינון התרופות הנרקוטיות. כמו כן, דיווחו המטופלים על ערנות, חיוניות, תחושת חוזק ושיפור בתאבון שלא היו להם קודם הטיפול.

אנו דוגלים בגישה שיקומית – גם כשמדובר במחלות ממאירות מפושטות – לא מוותרים על החיים שלך!