חיפוש

עקבו אחרינו

ראשון – חמישי 9:00 – 18:00

טיפול באסטמה ובמחלות ריאה שונות

הטיפול בשיטת Oxypro – בה נעשה שימוש באוזון כטיפול סיסטמי דרך הוריד, ללא מגע של אוזון עם הריאות – יעיל במצבים ריאתיים רבים כגון: אסטמה וזיהומי ריאה, לעתים תוך הפסקת טיפול ממושך בסטרואידים.

בחולי אסטמה הטיפול הפחית את שכיחות ההתקפים ועוצמתם, ללא החמרה לאחר הפסקת הטיפול בסטרואידים. הטיפול סייע גם למטופלים הסובלים ממחלות ריאה מורכבות (כגון סקולדרמה סיסטמית, זיהומי ריאה וברונכיטיס כרוני) ע"י סילוק זיהומים, שיפור תפקודי הריאה והקלה בסימפטומים הנובעים ממחלות אלו (חרחורים, קשיים בנשימה, שיעול וליחה, סטורציה נמוכה ועוד). השיפור בזרימת החמצן לריאות וסילוק הזיהומים אף עזרו במקרים מסוימים בהפחתת נזקי עישון. במרכזים אחדים בעולם משתמשים באוזון לטיפול בשחפת הריאות ובסרטן הריאה ע"י שאיפת מינונים מזעריים של אוזון – אך שאיפת הגז יכולה להזיק במינון לא נכון.

עם מגפת הקורונה ראינו כי מטופלנו חולי הקורונה בעת החרפה של המחלה, כשהסטורציות נמוכות והחולשה קיצונית – ברוב המקרים החלימו במהירות כאשר טופלו בשיטת Oxypro – אוזון דרך הוריד.

מטופלים אסמטיים, מטופלים עם פיברוזיס ראתי אידיופטי (מסיבה לא ידועה), ומטופלים עם פיברוזיס ראתי על רקע של סקלרודרמה אשר טופלו במרפאתנו – שיפרו את תפקודי הריאה, הפחיתו שימוש בסטרואידים ותרופות ציטוטוקסיות אחרות (בפיקוח רופאי הריאות והראומטולוגים המטפלים), ושיפרו מאוד את איכות חייהם ואת התפקוד היום יומי. בשימוש בטכנולוגיית Oxypro – עוצמת, משך ותכיפות התקפי אסטמה ירדו מאוד.

כשם שהטיפול בטכנולוגית Oxypro משפר את תפקודי הריאה בחולי ריאה מורכבים, כך גם בבריאים המעוניינים בשיפור איכות חייהם.

Call Now Button