חיפוש

עקבו אחרינו

ראשון – חמישי 9:00 – 18:00

סוכרת

טיפול יעיל בגז אוזון עבור חולי סוכרת

סוכרת הינה הפרעה מטבולית הגורמת לעליית ערכי הסוכר בדם, לערכים הגבוהים מהנורמה.

סוכרת מסוג 1 

הנקראת גם סוכרת נעורים, נוטה להופיע בגיל צעיר יחסית ומתאפיינת בפגיעה בתפקוד של תאי ביטא בלבלב, המפסיקים לייצר אינסולין. מטופלים אלה תלויים בקבלת אינסולין בזריקות המהוות תחליף להעדר הפרשת אינסולין מתאי הלבלב.

סוכרת מסוג 2 

מופיעה בעיקר במבוגרים ומושפעת מהשמנת ייתר, חסר פעילות גופנית ותזונה לקויה העתירה בפחמימות. מטופלים אלה הם מרבית חולי הסוכרת.  סוכרת זו ניתנת לטיפול, בתזונה נכונה, ירידה במשקל, כדורים מסוגים שונים ואינסולין.
כ- 20% מהאוכלוסייה מעל גיל 50, סובלים מסוכרת ברמות שונות. קבוצה זו של אוכלוסייה יוצרת את עיקר ההכבדה על מערכת הבריאות כולה כיוון שהם יוצרים את הסיבה למרבית הפעילות הרפואית, בעיקר בימי אשפוז בבתי החולים.

סוכרת היא הסיבה העיקרית המביאה לתחלואה הקשה במחלות שונות – מחלות לב וכלי דם, אי ספיקת לב, נזק כלייתי וצורך בדיאליזה, תהליכי נמק כתוצאה מטרשת עורקים, אירועים מוחיים, שיתוק, עיוורון, פצעים סוכרתיים, קטיעות גפיים ועוד. את מרבית נזקי מחלת הסוכרת ניתן למנוע – ע"י צריכת מזון ראוי בלבד, הימנעות מפחמימות והתמדה על ביצוע פעילות גופנית.

טיפול אוזון בטכנולוגיית Oxypro

 בה נעשה שימוש באוזון כטיפול מקומי וסיסטמי, מסייע באיזון הסוכרת ומטפל היטב בשלל סיבוכיה.
טיפול סיסטמי (תוך ורידי) באוזון בחולי סוכרת, מביא לאיזון טוב יותר של הגלוקוז בדם. לעתים עם השיפור באיזון הסוכרת, מתאפשרת ירידה במינוני הטיפולים בתרופות בבליעה ובאינסולין. בנוסף, השיפור בזרימת הדם מקטין את שכיחות הסיבוכים השונים.

מטופלים עם "רגל סוכרתית" יקבלו בנוסף טיפול מקומי אינטנסיבי בטכנולוגית Oxypro – ע”י שטיפות בתמיסות אוזון, חבישות גזים, חבישות במשחות שפותחו ע"י ד"ר איל עטיאס, וכמובן את מלוא המעטפת הרפואית – ייעוץ וליווי עם מומחה כלי דם ובמידת הצורך טיפול כירורגי ע"י צוות המרפאה.

יחד עם הטיפול בטכנולוגיה ייחודית זו, במרפאותנו אנו מלווים את החולים בסוכרת לאורך כל הדרך –  הדרכה, פיקוח, איזון ערכי הסוכרת, הדרכה לתזונה ופעילות גופנית ולשימוש בתרופות. 

רוב רובם של המטופלים מצליחים להשיג איזון אופטימלי עם הטיפול והליווי הרפואי וכפועל יוצא מכך, להחזיר את האיכות לחייהם.

מספר דוגמאות לאפקטיביות הטיפול בטכנולוגיית Oxypro:

✓ בשנים האחרונות, טופלו במרפאותנו מעל 1,500 מטופלים סוכרתיים לאחר שכבר התקבלה לגביהם החלטה לקטיעה של גפה לאור סיבוכי המחלה. בסופו של דבר, מתוך קבוצה זו בוצעו פחות מ-50 קטיעות! בזכות הטיפול בטכנולוגיית Oxypro נמנעו קטיעות גפיים ביותר מ- 1,450 מטופלים, שממשיכים עד היום ללכת על רגליהם לאור ריפוי הפצעים באופן מתמיד.

✓ מאות מטופלים סוכרתיים אחרי אירועים מוחיים עם חסך נוירולוגי משמעותי – פגיעה מוחית, הצליחו להתקדם בשיקום ובחזרה לאיכות חיים, לרבות חזרה לדיבור, אכילה והליכה.

✓ עשרות מטופלים סוכרתיים עם אי ספיקת לב, שיפרו תפקודים והראו שיפור בערכי אקו לב.

מוצר הדגל של רשת מרפאות אוזון,  הוא משחת "Health Cream"  – שפותחה ע"י ד"ר איל עטיאס, ברישיון משרד הבריאות ובה נעשה שימוש מזה כ-20 שנה. מוצר זה מהווה חלק אינטגרלי בטיפול בסוכרתיים וביתר שאת ברגל סוכרתית. המשחה משפרת באופן ניכר את סיבוכי הסוכרת והנגעים בעור.  

 

Call Now Button